18.9.09

Polední meny v Kinokavárně

Středeční odpoledne a na firemní schůzce vyhládlo. Restaurace kam chodíme většinou, byla sice skoro prázdná ale všude zarezervovaná, zvláštní. Nicméně nás poslali pryč. Druhá nejbližší možnost, kde naplnit žaludek byla dobrých 10min. cesty, šlo právě o Kinokavárnu. Jedná se na první pohled o menší podnik spíše kavárního typu - jak už název napovídá, ale je to plnohodnotná restaurace čítající 90 míst + zahrádku. Mimo jiné s možností pronajmutí kinosálu pro soukromou projekci, a je tu free wi-fi.

Atmosféra:
Restaurace je v modernějším stylu, jak již jsem zmínil - kavárního typu. Ze stěn na Vás zhlíží velikáni českého filmu, jako např. Josef Kemr, Rudolf Hrušínský apod... Je to tam vcelku příjemné ale nedá se říct, že by mě to extra přitahovalo, je to prostě tak na pracovní oběd, kafe nebo jedno pivo při cestě. Posuďte sami :)



Jídlo:
S jídlem jsem byl spokojen. Dali jsme si jednohlasně poslední položku z meníčka a to Francouzskou cibulačka s bílým vínem, vepřový steak s pepřovou omáčkou a hranolky. Jídlo na oválném talíři, celkem slušná porce. Na pepřovou omáčku jsem dost vysazený a zde mě nezklamali, bylo to dobré ale ničím výjimečné...

Nápoje:
Těžko soudit, dal jsem si malé pivo :) Ale výběr tu byl slušný, jak alko/nealko, tak míchané drinky.

Jídelák:
Až příliš moc obsáhlý jídelní lístek, který obsahuje od všeho něco, četně pizzy. Kdybych nešel na meníčko, akorát by mi to ztěžovalo výběr.

Obsluha:
Dvě pohledné slečny charakteristické hezkým úsměvem. Vše bylo ok.

Rychlost:
Dost v pohodě, zrovna tam bylo více stolů obsazených a čekali jsme minimální dobu.

Čistota:
Na začátku dobré, ale po tom co jsme dojedli byla na zemi zelenina!

Cena:
65/75/95 - pozor nejedná se o míry servírky co nás obsluhovala, nýbrž o tři různá polední menu, podle náročnosti pokrmů. V praxi to bývá asi takto - čočka na kyselo/kuřecí stehno/steak. Což mi přijde celkem sympatické. Ceny ostatních jídel a nápojů se pohybují ve standardních číslech.

Celkem:
Účel za kterým jsme tam šli, Kinokavárna splnila na 100%. Nejedná se o restauraci, kam by jste si šli užít večer ale pro odpolední kávu nebo oběd je to velmi příjemné a klidné místo.


Kinokavárna
Telefon: (+420) 737 866 844
Web
Na mapy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat