4.3.11

Espaňola v Brně, que?

Tak po poměrně dlouhé odmlce jsem se dostal k sepsání další mini recenze. Tentokrát na povedenou restauraci Espaňola nedaleko Pionýrské.

Atmosféra:
Prostředí v Espaňole je příjemné a barevné, mám rád tento styl interiéru. Oranžové zdi s malbami na španělskou tématiku, květiny, sud :) Snad pokaždé zde hrála původní hudba, příjemné. Letní terasa také potěší.

Jídelní lístek:
V jídelním lístku si můžete zvolit z poměrně vysokého počtu chodů, možná až moc velký výběr. Kromě španělských specialit zde najdete i klasickou kuchyni. Vzhledem k množství pokrmů, to považuji spíše za nevýhodu, i když na kvalitě jsem to nikdy nepocítil.

Jídlo:
S jídlem jsem zde byl vždy spokojen. Hned na začátku potěší olivy s mini rohlíčky a domácí omáčkou jako předkrm, v rámci couvertu. Při první návštěvě jsem měl panenku plněnou sušenými švestkami s mandlovou omáčkou a opečené brambory. Tato kombinace mi zachutnala natolik, že jsem si ji dál od té doby ještě 2x. Trochu zamrzí studený talíř, na kterém jsem - bohužel vždy - dojídal omáčku studenou. Podruhé jsem okusil zapečené brambory s lososem a zeleninou. Servírováno v zapékací misce a jídlo nemělo nejmenší chybu. V novém jídelním lístku se již bohužel nenachází.
Kvalita dezertů spíše průměrná.

Obsluha:
Svého času jsem neznal lepší. Servis s potřebnou profesionalitou a přirozeností. Obsluha vám ráda poradí a je u vás vždy, když ji zrovna potřebujete. Velmi potěšila zkušenost, kdy jsme čekali na menu v přeplněné restauraci a obsluha nám přinesla misku oliv s omluvou za delší čekání.


Cena:
Jedná se o mírně dražší restauraci, ale dostanete zde kvalitní jídlo v příjemném prostředí s příjemnou obsluhou. Cena nápojů je ovšem vyšší.

Celkem:
Espaňola je nadprůměrná stylová restaurace, kde si v příjemném prostředí vychutnáte jak polední menu tak i slavnostní večeři. Především díky prostředí a sympatické všímavé obsluze ideální například pro večeři s přítelkyní.



Espaňola
Telefon: (+420) 541 212 768
Web
Na mapy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat